יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

יורם קראוס – כך נעצב את משרדנו



מה משפיע על סביבת העבודה שלנו?

יורם קראוס: "כשהיה ברור שסביבת עבודה אישית ונעימה משפיעה ישירות על רמת התפוקה, השתנתה גם המגמה האחידה ששלטה בעיצוב משרדים. המשרדים של היום נעימים, אישיים ומחייכים לעובדים, לעיתים אפילו יותר מהבית, ומראה המשרד הוא כיום חלק בלתי נפרד מעיצוב זהות המותג."

איך נעצב את משרדנו?

יורם קראוס: "נסו להיזכר איך נראה המשרד רק לפני כעשור שנים בלבד: חדרים, קוביות, מרוהטים באחידות ובצפיפות בשולחנות חומים סטנדרטים עם מדפים עמוסי קלסרים ותיקיות, וקירות לבנים כמו בקופת-חולים. ועכשיו נעשה קפיצה בזמן,  למשרדי המטה של חברת גוגל, בסנטה קלרה שבקליפורניה. סביר להניח ששמעתם על המקום או ראיתם תמונות - שום דבר במשרדים שם, שעוצבו כגן שעשועים לילדים מבוגרים, לא מזכיר אפילו ברמז את המשרדים של פעם." עוד הוסיף יורם קראוס כי העיצוב הנכון מציב פתרונות לדרישות העולות מסביבת העבודה והמראה המסודר והאחיד של פעם כבר לא מתאים לסביבת העבודה הדינאמית כיום.
     
סגנון העיצוב כיום?

יורם קראוס: "סגנון העיצוב העכשווי במשרדים לא בא לשקף רק טעם אישי וסגנון ניהול. המשרד הוא מקום שמעיד על יושביו, הוא כרטיס הביקור של כל עסק." עוד הוסיף ואמר יורם קראוס כי המצגת המרשימה ביותר על החברה לא תוכל להתחרות באווירה הכללית שלקוח מקבל כאשר הוא מבקר במשרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה