יום חמישי, 25 ביולי 2013

יורם קראוס – עונה למגורים

מה החודשים הכי טובים?

יורם קראוס: "הנתונים מצביעים על כך ששוק הדירות בדומה לשווקים רבים אחרים, נתון להשפעות עונתיות שגורמות לשינויים ברמות הביקושים בתחומי המכירה וההשכרה. בתקופת החגים, ההכנות לקראת שנת הלימודים בבתי הספר ותקופת בין המיצרים, גרמו לירידה במס' העסקאות בסוף הקיץ ובתחילת הסתיו." עוד מוסיף יורם קראוס כי החודשים הפופולאריים ביותר לרכישת דירות חדשות בישראל הינם דצמבר, ינואר ופברואר. בספטמבר-אוקטובר ובמידה מסוימת גם באפריל, קיימת ירידה במספר העסקות הנסגרות בגלל החגים.

מה הסקרים אומרים?

יורם קראוס: "מסקר שנערך עבור התאחדות הקבלנים עולה כי בחודשי החגים נמכרו בממוצע 6,410 דירות יד ראשונה ושנייה בחודש - כ-6.8% מסך המכירות השנתיות. החודשים הפעילים ביותר, לפי הסקר, הם יוני ודצמבר עם ממוצע רכישות חודשי של כ-8,970 דירות. הסקר בחן את נתוני המכירה של דירות חדשות ויד שנייה בין השנים 1997 ל-2007. עוד מוסיף יורם קראוס כי בסך הכול ניכרת ירידה של כ-14% בחודשים ספטמבר-אוקטובר לעומת שאר חודשי השנה. כאשר מבודדים את חמש השנים 2007-2003, מבחינים בירידה חדה יותר, של כ-22%, בחודשים אלו לעומת שאר השנה.



יורם קראוס, מנכ"ל החברה, ייסד את חברת SMS לפני למעלה מ-15 שנים ובין לקוחותיה נמנים ארגונים ומוסדות חשובים בישראל, כמו משרד הביטחון, ארגונים פיננסיים כמו בנקים וחברות ביטוח וחברות היי-טק בינלאומיות, כגון גוגל, סאפ, הוט ועוד. SMS  החברה פועלת בישראל ובחו"ל ונחשבת כיום לחברה הגדולה בתחומה במרכז הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה