יום ראשון, 16 בפברואר 2014

יורם קראוס – למה תרצו בית ירוק – חלק ב'

יורם קראוס הוא מנכ"ל SMS ניהול פרויקטים ומשתף אתכם בסיבות טובות עבורכם לבניית בית ירוק.
כיום בארצות הברית נמצאים בהליך בניה של הבית הירוק ביותר בעולם. מבנה זה יוקם בעיר "רינבק" וצריך להכיל בתוכו את האלמנטים הירוקים, כולם, שהמוח האנושי רק יכול להעלות בדעתו. מעדכן יורם קראוס.

הארגון האמריקאי האחראי על הפרויקט האדיר הזה הוא "מרכז אומגה ללימודים הוליסטיים". המבנה עצמו כבר בשיא הבניה ויסודותיו הונחו כבר, אחרי כן יונח שלד הברזל אשר אמור לעמוד בכל תקני הבניה הירוקה. מוסיף יורם קראוס. ובנוסף, עוד מוסיף יורם קראוס, כי בבניין יהיה שימוש של חומרים ירוקים באיכות הכי טובה שניתן להשיג, ובכך הוא יעלה על דרישות האספקה העצמית של המים ושל האנרגיה.

יורם קראוס: "האמריקאים ידועים כמי שאוהדי בניה ירוקה בכל העולם. LEED הינו הבית הכי ירוק בעולם והוא נבנה על פי תקני הפלטיניום והינו בעל דרישות מאד גבוהות. המתכננים של הבית הוסיפו לו תקן נוסף אשר נקרא "אתגר הבניין החי". עוד מוסיף יורם קראוס כי 16 סעיפים בתקן זה הינם מגוונים ושונים ומחייבים בניין לא רק כבניין בעצמו אלא גם בסביבתו על פי התקנים.

הבניה הירוקה הינה חשובה מאד להתפתחות הבניה המודרנית, הן בארץ ובעולם. לא בכל המדינות הפנימו כי בניה ירוקה על פי התקנים המתאימים ועל פי התאמה לסביבה תשפר את איכות החיים שלהם. כמו גם בישראל, המצב נמצא עדיין בעליה.

חברת SMS היא חברה לניהול פרויקטים ופיקוח הנדסי. קראוס מייסד ומנכ"ל החברה מעל הל – 15 שנים וארגונים שונים ומוסדות חשובים בישראל, בין לקוחותיו. החברה נחשבת כיום לחברה הגדולה בתחומה במרכז הארץ ופועלת גם בחו"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה