יום רביעי, 30 בינואר 2013

יורם קראוס – למה לי קרקע חקלאית? – חלק א'

יורם קראוס, מנכ"ל חברת SMS  ניהול פרויקטים משיב על השאלה האם כדאי להשקיע בקרקע חקלאית.
למה כדאי לנו קרקע חקלאית?

יורם קראוס: "כפי הידוע קרקע חקלאית אינה זולה בהשוואה לקרקעות שמותרות לבניה. בגלל זה מאד מפתה להשקיע ולהפוך במחיר סביר לכמה בעלי דונמים בישראל. מצד שני, לרכוש קרקע חקלאית זה כמו לקנות כרטיס של מפעל הפיס. כולם יודעים שמדובר בהימור ומקווים שיום אחד הקרקע הזאת תופשר ואפשר יהיה לבנות עליה מבנים ולהתעשר תוך זמן קצר". מציין יורם קראוס.

אתה ממליץ להשקיע בקרקע חקלאית?

יורם קראוס: "רק במידה ויש לכם כסף פנוי וגם אז, לא כל קרקע חקלאית תתאים לכם. רק קרקע כזאת שבדקת אותה בדיקות חשובות כי אם הקרקע תופשר לבנייה זה תלוי במון גורמים וכל נסיון לקבוע מסמרות נועד לכשלון ויהיה בגדר חלום או חלום נבואי אפילו. מצד שני, במידה והקרקע כן תופשר אתם יכולים להתעורר יום אחד ולהיות מאד מאד עשירים, אפילו יותר אם היא נמצאת באיזורים מקובלים ואטרקטיביים מבחינת תחום הנדל"ן." משיב יורם קראוס.

עוד מוסיף קראוס כי באופן טבעי כמו בכל תחום עליו מהמרים, הנישה של הקרקעות החקלאיות מושכת המון נוכלים בשוק ובתחום ולכן מזהיר שתעשו טוב אם תבדקו לפני הכל מי הבעלים הרשום של הקרקע ותמיד תקנו ישירות מבעלי הקרקע האמיתיים ולא ממיופה כח כלשהו, לא משנה איזה מסמכים הוא מציג לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה