יום ראשון, 11 במאי 2014

יורם קראוס – בית שרוף זה לא נעים לראות

מה היקף הנזק של בית שרוף?
יורם קראוס אומר שמראה של בית שרוף הוא אכן מראה קשה ועצוב אך למרות זאת הנזק מהשריפה הוא לא משהו שאפשר לראות באופן מיידי אלא רק דרך בעלי מקצוע אשר מגיעים ובוחנים את הנזק באופן מלא לכל הבית. לפנות אל שמאי יהיה הדבר הכי נכון לעשות כדי לאמוד את הנזקים. הדו"ח אשר השמאי מעביר הינו דו"ח שמתורגם על ידי בעלי המקצוע לעבודה עצמה ועבור החומרים להם יזדקקו כדי לשקם את הבית לחלוטין מחדש פלוס הזמן הדרוש לשם כך. עוד מציין יורם קראוס שהשלב הראשון הינו לאמוד את הנזק אשר נגרם למבנה עצמו. לכן, אם המהנדס מסכם שאכן נגרמה פגיעה בעלת נזק קשה למבנה שלא ניתן לתקן אותה, אין אפשרות לעשות כלום חוץ מהריסה ובנייה מחדש של המבנה.

מה העלויות הנדרשות עבור שיקום בית שעבר טראומה שכזאת?
יורם קראוס: "עלות השיקום של בית מסוג זה היא בהחלט יקרה היות ומדובר בבנייה מחודשת לחלוטין של כל היסודות של המבנה, אשר נשרפו באש. אש מכלה את כל המערכות הקיימות, גם הגלויות וגם הנסתרות כמו חשמל, אינסטלציה, ריצוף, טיח, גבס ועוד)". עוד מוסיף יורם קראוס כי למעשה מדובר בשיפוץ אשר דורש את התערבותם של כל בעלי המקצוע מהתחומים השונים ולכן כמו בבנייה של בית חדש, כדאי לשכור שירותים של בעלי מקצוע מומחים או שירותיו של מנהל פרויקט מקצועי מומלץ ומומחה אשר יפקח למענכם על כל העבודות ויהיה יד ימינכם בעניין זה.

מה הן עבודות השיפוץ הנדרשות במקרה כזה?
יורם קראוס: "עבודות השיפוץ והשיקום של בית שנשרף הן בדרך כלל פינוי פסולת, נזק כיבוי, שאיבת ביוב, שיקום גג הבית (גגות רעפים) והריסה של קירות והבנייה שלהם מחדש."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה